Vergaderingen

Bestuursvergaderingen 2021

De 2 maandelijkse bestuursvergaderingen worden tot nader aankondiging (via de website agenda) gehouden bij Geel -Wit aan de Van Oosten de Bruijnstraat 66

Het vergaderschema volgt hieronder.

11 mei                         Bestuursvergadering wijkraad                  19:30 tot 21:30

13 juli                         Bestuursvergadering wijkraad       Uitgesteld i.v.m. vakantie

14 september             Bestuursvergadering wijkraad                   19:30 tot 21:30

09 november             Bestuursvergadering wijkraad                   19:30 tot 21:30

Heb je als bewoners een vraag, mening of mededeling, stuur ons een bericht hierover via de mail  wijkraadhoutvaartkwartier@gmail.com  of per brief. Wij proberen dan zo snel mogelijk hierop te reageren. Voor behandeling tijdens een van de bestuursvergaderingen graag een week voorafgaand aan de vergadering insturen.

Nieuw is dat de wijkraad per 1 juni 2021 ook bewoners bijeenkomsten gaat houden. Deze bijeenkomsten zijn openbaar en worden speciaal gehouden om met bewoners in gesprek te gaan over zaken die hen bezig houden. Je bent van harte welkom om vragen te stellen,mededelingen te doen, een praatje te maken of alleen te komen luisteren wat er zoal gedeeld wordt op zo’n avond.

Bewoners bijeenkomsten:

De volgende datums zijn vastgelegd.
Tijdstip: 19:30 – 21:00
Locatie: Kantine voetbalvereniging Geel-Wit, Van Oosten den Bruijnstraat 66

• 13 December 2022
  • 15 December 2022   Jaarvergadering
  • 9 Februari 2023
  • 13 April 2023
  • 8 Juni 2023
  • 14 September 2023
  • 9 November 2023   Jaarvergadering

Wil je als bewoners een bijeenkomst bijwonen, meld je dan aan. Stuur ons minimaal een week voor de bijeenkomst een mail naar wijkraadhoutvaartkwartier@gmail.com.  met de reden waarom je er graag bij wilt zijn. Mocht het zo zijn dat niemand zich heeft aangemeld voor een bewoners bijeenkomst, dan zal deze niet door gaan.

Een afmelding vermelden wij uiterlijk 5 dagen voor de betreffende datum op de website agenda.

Zolang we elkaar nog niet live mogen ontmoeten vanwege de coronamaatregelen, zullen de bijeenkomsten online plaatsvinden. Je ontvangt na je aanmelding een link waarmee je kunt aansluiten bij de online bijeenkomst.

Notulen vergaderingen

Download notulen in PDF form:

Enquetes i.v.m. standpuntbepaling naar gemeente

Onder omstandigheden kunnen onderwerpen de wijkraad noodzaken u om uw mening te vragen. In voorkomende gevallen zullen wij dan een enquete over een onderwerp starten en u op de meest gepaste wijze vragen om uw mening over een onderwerp.

Inschrijven voor de e-mail nieuwsbrief:

Sponsor worden?

Winkel of bedrijf? Wordt ook onze sponsor!

Vriend worden?

Vrijwilliger of vriend worden?